emmahellmann' ♥

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Dag 1 - 10 Fakta om mig.

Av emsi. ' ♥ - 25 februari 2011 19:04

Dag 1 – 10 Fakta om mig.

 

- jag hatar spindlar.

- jag älskar mina vänner mer än allt annat.

- jag bråkar ofta med min mamma.

- jag hatar att frysa.

- jag älskar att sova länge.

- jag har uselt självförtrående.

- mina ögon '' skiftar '' färg.

 - jag går inte efter utseende på någon.

- jag gör precis vad som helst för mina vänner.

- för mig är det viktigaste hos killar inte utseendet utan personligheten.

 

Där var några punkter om mig, men skulle kunna skriva en massa mer.

Idag sov jag till. 8-9? mamma ringde och väckte mig och underade om jag bestämt mig för att följa med till Paris eller inte. Jag vill faktiskt inte med.. Det finns tusen andra saker jag hellre skulle göra än att vara i Paris i fem dagar. Men mamma beställde biljett till mig med. Och såklart började vi bråka. Jag är ju nere hos min moster och har nu ingen lust att åka hem alls! ush nej! borta bäst hemma bra. aja, den meningen kommer jag ändra när jag väl är hemma! Jag saknar min katt & även min gulliga lilla kanin som in i bomben! Jag saknar också världens finaste julia som är världens bästa vän. Iaf.. vid två tiden slutade Helen som min moster heter sitt jobb och då gick jag och kito, min mosters hund bort och mötte henne så tog vi en stor runda med kito. Och eftersom han drar så mycket så var vi i djuraffären och köpte ett koppel som gör så han inte kommer dra så mycket.

Efter det stack vi och handlade. Sen far det hemmåt igen och då satt jag vid datorn lite. Sen vid 6-tiden käkade vi taco. Nu sitter jag vid datorn & Helen är ute med Kito!

Vid åtta tiden blir de mys framför tvn med moster. Finns inte värst mycket mer att skriva om. Så ni får ha det så kanon så skriver jag imorgon! Kanske kastar in ett inlägg snart om DESIGNEN. ska nämligen ändra den nu. Den är ju rätt hemsk.. hihi.

men puss på er alla.

 

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emsi. ' ♥ - 29 maj 2011 22:58

hej!  nu är det så att jag kommer börja blogga igen. tänkte fixa lite med designen och sådär först.. imorgon börjar jag med det. det kanske blir klart imorgon annars i övermorgon. nu ska jag faktiskt sova, iad alldeles snart. dröm söt.    ...

Av emsi. ' ♥ - 29 maj 2011 22:58

hej!  nu är det så att jag kommer börja blogga igen. tänkte fixa lite med designen och sådär först.. imorgon börjar jag med det. det kanske blir klart imorgon annars i övermorgon. nu ska jag faktiskt sova, iad alldeles snart. dröm söt.    ...

Av emsi. ' ♥ - 13 mars 2011 12:24

hej alla söta.   jag vte att jag inte bloggat sne i tisdags men jag hinner verkligen inte! och nu har jag då kommit fram till att det är bäst med en bkloggpaus till jag orkar. så nu vet ni det! och ni är helt fantastiska som kollar min blogg fa...

Av emsi. ' ♥ - 8 mars 2011 21:44

hej era muppar.  Idag var de ju friluftsdag med skolan & jag hade då valt skridskor.  najs var de. Gick dit med Julia men blev att jag var med Angelina & Hoda. det var najs de med ja. Stack därifrån vid typ ett. Kunde ju åka riktigt bra måste ...

Av emsi. ' ♥ - 7 mars 2011 20:49

hej alla coola & ocoola.    Dagen idag har virit riktigt fett najs! På rasten idga var jag & julia ute utan skor & jackor.. hihi! fett varmt? så kom bella också lite jao. Jag och julia var lite crazy.. hihi.  Sen efter skolan stack jag först he...

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards