emmahellmann' ♥

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av emsi. ' ♥ - 3 mars 2011 20:25

hej! 


sorry att jag inte bloggade igår men hann inte. 

Först var de skolan och sådär sen drog man till väla med julia.

riktigt najs var det. toppentoppen dag. Imorgon är de fredag, ännu mer toppen! 

och då blir det hem till josse på tjej middag & lördag blir att passa isa. Söndag blir de hålla bankalas för lillsis.. JOBBIGT! 28 ungar förfan. menmen, kul för syrran iaf! 

Idag har jag inte gjort så mycket, blev att träffa ange någon timme efter skolan & vi letade efter hennes nycklar .. men hittade dem inte. Julia var sjukt. Sen hämtade jag lillsis vid kvart över fyra, en kvart senare kom mamma & david och hämtade upp oss så drog vi och kökade kebab faktiskt. mumsigt värre! Sen har jag bara slaggat vid datorn. vilket jag ska fortsätta att göra. Och blir in i duschen med. Ni får ha det så gött så bloggar jag efter tjejkvällen imorgon. och då kommer härliga bilder. 

vill träffa min paow.. btw. (L)

pussisar. 


  

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards