emmahellmann' ♥

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av emsi. ' ♥ - 8 mars 2011 21:44

hej era muppar. 


Idag var de ju friluftsdag med skolan & jag hade då valt skridskor. 

najs var de. Gick dit med Julia men blev att jag var med Angelina & Hoda. det var najs de med ja. Stack därifrån vid typ ett. Kunde ju åka riktigt bra måste jag säga. ^^

Efter skolan var man med Angelina den söta ett tag ja. Vi började kolla på Easy A. har dock redan sett den men den är knon bra! så för er som inte sett den, SEDEN. 

Ikväll var jag ute med Bella en sväng & pratade om allt mellan himmel och jord. mysigt!

kort inlägg idag för jag pallar inte blogga idag precis, på på toppen humör. 

Sen har varit en del bråk idag om man säger så. Dock är de bara Angelina & Bella som vet vad jag snackar om. 

Och idag har de varit en sån dag då jag saknat Ellinor extra mycket. man lär dig att leva med det men klart att de är tungt. men en dag som idag skulle jag behöva henne, det blir nog några trårar innan jag somnar ikväll. Är inte sån som gråter inför andra precis.. men ja. 

Ellinor Melinda Jönsson, den vackraste i himlen. Jag älskar dig fruktansvärt mycket och jag önskar mer än något annat att jag hade dig hos mig. Älskade vännen.. varför? det är en fråga jag ställt mig.. dock vet jag svaret men ändån.. kan du inte komma tillbaka? snälla.. 

hoppas du har det perfekt där du nu är, för DU är värd det bästa gumman. 

jag älskar dig & dte får du aldrig glömma min super stjärna. 

detta var allt för mig idag. Kommer två små låtar också. den sista av dem var en av ellinor favorit låt... och nu även min. Och den första låten är bara så.. perfekt med tanke på allt med änglen. 

puss&kram!


  

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards